Fredag

Jag kan inte påstå att jag jobbar mycket per månad ofast blir de ungefär 4 gånger i månaden även om jag vill jobba hur mycket somhelst....
Jag vill skriva in mig på AF men tar aldrig tummen ur röven för att göra de....

Jag har jobbat några få timmar i tisdags och ska även få jobba några timmar imorn sen är de bara att hoppas på mer. Jag blir rastlös att sitta hemma men tar mig aldrig ut själv.

Igår och idag satt jag och fixade till en filt av mormorsrutor som jag gav till Julia som Lukas kan få ha =) Har inte pengar för att köpa nått ha tänkt länge att ja skulle köpa något men då kom ja på nu att ja kunde göra en filt billigare å mer personligt? Julia har även flyttat hit till Per-Ols väg nu så blir nära om man ska hälsa på varandra ;P

Även Ida har fått sin lilla bebis nu som kommer heta Fenix han kom ikväll 18.50 han vägde 2466 och var 48 cm lång
Nu vill ja bara se kort på han sen ska ja försöka ta mig ner till Ume nångång i framtiden för att hälsa på dom.

Har planerat att åka hem slutet av denna månad och hoppas då att vattnet funkar som de ska när man kommer hem med tanke på att de har varit stul med vattnet hela vintern.
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback