Högland

Är hemma i Högland kom hem igår kväll efter 8 och kan säga att de känns skönt att vara hemma dock så är de fortfarande strul med vattnet!
Mamma å jag for ut och gick lite idag gick 8 rundan runt byn ( byn är formad som en 8:a) Så passade på att fota lite men de lägger ja upp i ett eget inlägg :)

Får se vad veckan har att erbjuda men ska försöka hinna fara ut och gå oxå nu när ja är hemma och ska kanske ta mig nån cykel tur när ja är hemma beroende på hur ja känner.

Lördag är uppbokad då ska jag hjälpa till på ett 40 års kalas så ska nog fota lite då om ja kan ;) Men ska visa utsyrseln för kvällen iaf på lördag. Sen ska ja försöka se till så att nån kan ta kort på mig under kvällen när ja ska göra en sak.

Men ska träna lite på gitarren oxå innan dess så att de sitter.
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback