Kompis, regn, bakning på G

Varit med en kompis hela dagen idag så vi gick runt lite på stan, kollade runt å så gick vi in på audio video för jag skulle kika om en kamera väska till min far. Å höra med han om den saken så nu ha ja sett vilket jag kan köpa åt han ska göra de någon dag framöver så att han får den när jag åker hem.

Blev bjuden av midda av Emma ikväll vi skulle hitta på nått å de är alltid lika kul =) å nu står hon å ska göra Amerikanska Cookies.

Vilket väder de ha varit idag alltså, ena stunden ha de regna och nästa har de varit super fint å sen regn igen så ha de återigen regna så ha de hållt på till och från men ja de är väl så de ska vara?
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback