Lugn dag och jobbar på en överraskning

Va ska man skriva här då ???

Har inte gjort något vettigt idag, har haft en lugn dag och har hållt på lite med överaskningen som Ida ska få men jag kan inte nämna vad det är eftersom jag vet att hon följer min blogg.
Jag hoppas bara att jag hinner klart med de innan vi ses.

Imorgon så står det då jobb på schemat =) Känns skönt med tanke på att jag inte har hunnit jobba så mycket denna månad och även att det är bara 5 dagar kvar innan jag planerar att åka hem och det går som  jag har tänkt mig.
hoppas jag kan jobba lite innan jag åker hem bara.

Ska nog fortsätta med överraskningen nu innan det blir dags för sängen.
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback