Lung dag men ändå trött..

Jag har inte gjort så märkvärdigt mycke idag men ändå känner ja mig trött ? Strange...

Har tvättat bort lite kläder så nu ska ja tvätta innan ja åker hem till fjälle men de är ett tag kvar dit. Har suttit hos Julia och följde henne bort till Jysk för hon skulle kolla på en soffa... Om ja ska va ärlig är ja faktiskt lite avis på henne tycker 2an på 6an är jätte fin och bra storlek i köket rummet och sovrummet och på de ett badkar...

Jag flyttar väl nån dag i framtiden jag med men de får bli en senare tidsfråga. Inget ja planer på nu...

Imorn så blir de jobb inte många timmar men bättre än inget så mitt pass ser ut som så; 12-16.30 hoppas ja hinner jobba mer denna månad innan jag ska hem.
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback