27/11

Jag har inte bloggat på ett tag för jag vet inte vad jag ska skriva om, och sen så har jag haft min blogg låst för omstruktruering och inte vetat hur ja ska ha haft den men är nöjd med designen jag har nu så de får vara den jag har nu tills ja blir less eller tills en ny årstid kommer..

Jag ska ha gjort en önskelista men vet ej vad jag vill ha så ska klura lite på det... De är ändå snart jul och jag känner mig inte direkt motiverad till julen.. kanske är de för att man inte är nått barn längre? Att man har växt upp?
Jag bryr mig inte om hur många paket jag får eller hur mycke pynt man har.. Jag tycker de bara är allmänt jobbigt med julen komma på vad man önskar sig, vad man ska köpa åt andra osv...

Jag vet än inte om jag jobbar under jul eller om ja kan åka hem på julen de återstår att se.
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback