Saker faller på plats.

Varför kan inte människor stå för en och samma sak som de säger.. Ibland kan de va förvirrande, jobbigt att höra tusen olika saker. Jag märker för var gång vad människor går för...

Jag har alltid trott det bästa om alla som ja känner, jag har gett många en andra chans, men med allt för mycke gnäll tjat och ja saker som är allt för jobbigt att höra på lesdnar man på sådana människor.

Om folk kunde vara ärliga å stå för vad de har gjort och säger men tyvär så är det inte alla som gör de.. många som man tror ska ha växt upp är långt ner i livet de har andra värderingar och sumpar alla chanser de kan få av en del vänner. Jag har sett vad en del går för och väljer därför bort dem från mitt liv och behåller de allra bästa.

Visst jag kan ha tendens att klaga bra mycke jag med till vänner men då ger ja nått tillbaka oxå.

Människor som tar energi och kraft från mig är inte värd mig och min vänskap och skrotar dem hellre och saknar de som en gång fanns men som inte går att reparera och få de som de en gång hade varit. Jag tar den smällen än att gång på gång få massa ursäkter och undanflykter.

De är slut nu. Vill man vara min vän så får man visa och kämpa fört å...
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback