Hemma på min gata i stan

Efter ungefär 2½ vecka hemma i Högland hos mamma och pappa så är jag på väg hem till Lycksele igen men först en mellanlandning i Vilhelmina hos min fin fina vän Marica :)

Morgonen började med ett stopp i Dorotea med lite kaffe och en massa surr i väntan på att gå att hälsa på Petra och Nelly.
Sen när besöket där var klart så satt vi och väntade på att bilen skulle bli varm och batteriet laddas men nu efter några timmar tillbaka så har vi landat i Vilhelmina och har ätit gott och tagit var vår powernap efter maten.
Nu blir de lite gott innan sängen och sen är de slutäte med godis, chips för min del efter denna dag. (Nån gång i blan kan man väl unna sig men inte nå ofta!) Lyckades ja i 7 eller 8;an så ska ja baskemej lyckas nu med!

Imorn ska jag bege mig till Lycksele så blir en tidig morgon för mig imorn med men får väl lägga mig en liten stund efter ja packa in kylvarorna innan jag lägger mig en liten stund ;D

PS! Jag hoppas mina blommor har överlevt!!!
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback