Onsdag

Hej nu har de hänt mycket sen ja skrev sist. Jag jobbade iaf en tung sista vecka innan ja trodde att jobbet va över och att jag fick vänta på att få bli inringd på jobb. Men så blev det inte utan jag har fått fortsätta hur länge de varar de vet ja inte men man får hoppas på de bästa. Hann va upp till högland i 5 dagar och se små kattungar och nu bor det en hos mig lilla Maijken tråkigt nog så är ja allergisk mot honom så han måste flytta från mig men vet inte om ja hittar ett hem i Lycksele åt honom eller om ja måste frakta han hem till Högland. För vill inte att vem som helst ska få ta honom. Hunnit ha syrran å Marica på besök och fick mig en glädjande nyhet. Vad det är säger jag inte än... Jag har inhandlat mig en ny soffa och målat om lite möbler här hemma bilder på de kommer så smånigom
Petra Mårtensson

Kommentarer
Postat av: Anonym

De kan ju vara så att du är känslig mot just katt ungar, du kanske ska vänta ett tag å se. Hannes är ju oxå allergisk, men endas mot de små.

2012-09-13 @ 09:52:45

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback